Ms. Marley :o)

A właściwie Marley Deluxe Basic 
z kolekcji MARLEY WENTWORTH*

Małżonek Mój Osobisty załamał się, gdy zobaczył, co znajduje się w pudełku, które z wielkim namaszczeniem i uwagą wiozłam komunikacją miejską do domu z pracy ;o)
Wiedział oczywiście, że bardzo chciałam mieć taką lalkę, ale żeby aż tak? 
żeby nabyć ją osobiście? drogą zakupu? ;o)
Dziecko moje pierworodne orzekło "Ależ mamo, ona jest nieprzyzwoicie ubrana!"
 A najmłodsze stwierdziło, z przekonaniem w głosie "To jest Pani Marley" :o)

"Pani Marley"
przybyła do nas 07.07.2017 roku.
Lalka z kolekcji Marley Wentworth™, wykonana jest z wysokiej jakości winylu i twardego plastiku.
Twarz ręcznie malowana. Piękne niebieskie oczy z doklejonymi rzęsami i ślicznie wykrojone usta oraz pomalowane paznokcie rąk i nóg ;o)
16" ciałko typu "Chic body", o skórze w odcieniu "Bisque", w pełni artykułowane.
Jednym słowem "Śliczna!"
W pudełku znajdowały się też, dwie peruki, krótka(?) czarna i długa z satyny platynowej, czarne skórzane szpilki oraz stojak. Lalka ubrana była w koronkową sukienkę (mnie to raczej wygląda na haleczkę) i majteczki w kolorze beżowym.
LE 500


cdn...



* Lalki TONNER® i Character Figures ™ to jedne z najbardziej ukochanych i poszukiwanych produktów kolekcjonerskich na rynku. Każdy produkt jest zaprojektowany przez renomowanych artystów lalek i projektantów Roberta Tonnera i jego zespołu wykwalifikowanych rzemieślników...

Komentarze

  1. jak nie przyzwoicie, jak!
    wszak co trzeba skryła a
    co trzeba skromnie odsłoniła!

    piękna panienka - gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eee... to tylko tak, z męskiego punktu widzenia ;o)
      Dziękuję :o)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))