Ciao! Ciao Bambina ;)

Nabyłam sobie wzór o wdzięcznej nazwie Ciao! 
I tym sposobem wystraszyłam zimę ;o)
 Na dworze 6 stopni na plusie...
 ...w kubeczku ulubiona herbatka ;)
 Małżon zdjęcia porobił... 
Cisza, spokój, "lajcik" ;o)
Wiosna idzie?

A ja sobie rękawiczki wydłubałam? 
taaaa...;o)



Technicznie, to komin robiłam ściśle wg wskazań projektantki, co do oczka i ostatniego rzędu :o)
Zużyłam na komin 7 i pół motka Alaski Dropsa.

Nadzór nad prawidłowością, przy dzierganiu rękawiczek, sprawowany był raczej w objęciach psiego Morfeusza ;o) 
ale był ;o)
 Komin, bez blokowania ma wymiary 60 x 26 cm ;o)
Ściągacz w rękawiczkach robiłam oczkami przekręconymi :o)



Moja mała dama Naughty Doll, wykąpana, wyczesana, wypachniona jako...
Płastugus Kanapus Odpoczywus ;o)



Rękoczyn nr: 6/2017 (145)
Dane techniczne:
Wzór: CIAO! by Gretha Oceaan - komin oraz rękawiczki z wykorzystaniem części wzoru :o)
Włóczka: Drops ALASKA Uni Colour, 100% wool, 70m/50g, kolor ecru (02), grupa włóczek "C".
Druty nr: 5 i 4 na ściągacze w rękawiczkach.

Komentarze

  1. Ale wspaniały komplet! Dziewczyna na ostatniej focie to aż przez ekran pachnie;) To ciao:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Masz wyczulony węch;) hihihi:)
      Ciao:D

      Usuń
  2. Super komplecik :)
    A psiak rozkosznik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wzór i wykonanie:) Mam wzór ale wiosna idzie więc na razie nie robię:) Mam pytanie: Jak często kąpiesz swoją lalunię?:) Bo koleżanka swoją tylko czesze codziennie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i namawiam Cię Basiu do tego wzoru, robi się go wyjątkowo sympatycznie:) Dolly nie jest wystawiana, więc pozwalamy sobie na luzik;) kąpię ją raz w miesiącu, średnio, bo to raczej zależne od aury jest, ale czesanie przy długim włosie, to codzienność:)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  4. Piękny komplecik.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny komplet. To ja też zabieram się za dzierganie czegoś zimowego, to może też przegonię zimę ;)
    Uściski! Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marto:) Oj tak, dziergaj zimowe, dziergaj!
      Uściski :D

      Usuń
  6. Wspaniały komplecik Kochana :) Wygląda idealnie :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie Szymko:)

      Usuń
  7. Komplet piękny i dobrze dobrałaś wełenkę. Na jasnym kolorze widać wszystkie pyszne wzory. Wyglądasz dostojnie, jak ja lubię to ciepłe spojrzenie, poczucie humoru i psinkę Twą reż! Nadzór musi być, a któż lepiej niż futrzaste stworzenie przy dziewiarce!!! Pozdrawiam pięknie i przeganiaj zimę, bo zimna jest, nawet te 6 stopni jakoś zimno brzmi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po ostatnich przeżyciach, Twoje słowa Gabi, są balsamem na moją duszę.
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie Gabrielo.

      Usuń
  8. Wspaniały komplet :-) Piękny komin i doskonałe rękawiczki.
    A wszystko to dzięki idealnemu nadzorowi :-) Pogłaszcz ode mnie swojego Płastugusa Kanapusa Odpoczywusa :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu:)
      Płastugus "pogłaszczony";)))
      Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  9. Ależ piękna sesja - cudny komplecik spokojnie poczeka na -6 ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo:) niech czeka nawet do końca roku, na nową zimę;)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  10. Kto wie, może ta zima jeszcze przyjdzie jak zobaczy jakie śliczności wydziergałaś? Piękny wzór, wspaniale wygląda w tej bieli :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu:) ale za zimą to ja już nie tęsknię, a przynajmniej, za taką, która jest wyjątkowo bura, szara, brudna i zalatująca odorem;)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  11. ech jak zazdroszczę Ci tego dziergania :) komin wygląda na cieplutki a ta mała kudłata - szczotka na ostatnim zdjęciu jest rewelacyjna :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to nie zazdrość, tylko tęsknota;)
      Komin jest bardzo cieplutki i nie podgryza, choć to wełna:)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  12. Piękny komplet zrobiłaś i wygląda na taki mięciutki i przytulny. Hehe, lala odpoczywa po zabiegach SPA:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Taaa... Bardzo się umęczyła;)
      Pozdrawiam:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))