Małe "conieco" ;D ;)


Dzisiaj mało zdjęć, mało pisania, wszystko "rozgrzebane", 
nic nie pokończone... trwa ;)
Dobrze, że jakiś czas temu Sylwie dostała 
całkiem nową kreację, to mam co pokazać ;)
Czarną sukienkę na jedno ramię z czerwoną różą dla ozdoby ;)
Sukieneczkę zrobiłam na drutach i obrobiłam szydełkiem. 
Kapelusz jest szydełkowy.

Caluśką niedzielę poświęciłam kwiatom :)
A skoro kwiaty, to nie dzierganie, bo i jednemu, i drugiemu trzeba poświęcić się całkowicie i bez reszty ;)

Na dowód tego, że się dzieje, do zdjęcia oparłam lalkę o...
... o jedną z aktualnych robótek ;P

***
A nasza Dolly ukończyła trzy lata i na tę okoliczność 
wydaje się księżniczce, że wszystko jej wolno ;)
 Ciii... 
usiłuję się zdrzemnąć
poszła z tym aparatem 
a kysz ;)

* * *
Mamy też nowego członka rodziny, 
bo babcia kazała(!) się dzieciom zawieźć na Palucha... 
ale o tym, dopiero wtedy, 
gdy "zwierz" się porządnie zadomowi u babci w chatce ;) 




Komentarze

  1. Piekna kreacja Moniko, a Jubilatka bardzo zadowolona. Pozdrawiam gorąco:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) zajęła całe łóżko to i zadowolenie na wysokim poziomie ;)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego dla Dolly, widać, że ma dobry kochający dom. Kreacja super, podziwiam Cię Moniko za te małe formy robione na drutach :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy obie ;)
      Takie małe to się szybko robi i szybko cieszy z gotowego wyrobu ;)
      Pozdrawiam Małgosiu :)

      Usuń
  3. Jubilatka ślicznie wygląda w swoje urodzinki :-) Wszystkiego najlepszego dla niej :-)
    Nowy członek rodziny...? To cudownie ! Już się nie mogę doczekać, kiedy pokażesz to zaadoptowane cudo :-)
    Strój Sylwie cudowny - pięknie jej w nowej sukience i kapeluszu :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :)
      "Zwierzowi", to chyba poświecę całego posta ;)
      Pozdrawiam serdecznie :D

      Usuń
  4. Jaka kiecka:) Ciekawa jestem co tam masz rozgrzebane:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu :) W skrócie - sześć rękawów ;)
      Pozdrawiam :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))