Komunijna Luna :)

To moja druga Luna. 
Znów dziergana na wariackich papierach ;)
Pierwszą robiłam na prezent ślubny, drugą na I Komunię św. mojej chrześnicy;)
Niby miałam mnóstwo czasu na wydzierganie chusty dla mojej "Komunistki" ;) 
ale żaden wzór mi nie pasował ;) 
Właściwie w ostatniej chwili zdecydowałam się na Lunę, jest piękna, delikatna, elegancka i nie przeładowana ozdóbkami, koralikami, czy nadmiarem różnorodności wzorów. 
Oj, bo ja uważam, że I-sza Komunia, to nie rewia mody i dzieci mają wyglądać skromnie - jak dzieci - czysto i niewinnie :) 
Zdjęcia, to porażka, robione rano, przed komunią, bo w nocy chusta się blokowała, uprzejmie zajmując cały stół i okolice ;) 
ale jak się robi na ostatnią chwilę, to się tak ma - dobrze, że z rozpędu nie ubrałam się w dwa różne buty ;)
Wracając do chusty - naciągnęłam ją naprawdę mocno, choć trochę się obawiałam, czy pojedyncza nitka wytrzyma ;)
Wzór powtórzyłam pięć razy, a to się znaczy, że chusta wyszła większa od tej pierwszej ;) Niestety nie miałam(?) czasu zmierzyć ;)
Zużyłam trochę więcej niż jeden motek włóczki. 


Rękoczyn nr 18/2015 (69)
Dane techniczne:
Włóczka: Alize - Kid Mohair (25g/250m), kolor 55 - biały
Druty: 5 mm


Komentarze

  1. Przepiękna chusta, delikatna i fajny wzór :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :)
      To fakt, chusta jest bardzo delikatna :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ten wzór się zawsze sprawdza. Piękna chusta, zwiewna i delikatna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy za(wsze) się sprawdza, ale mnie (za przeproszeniem), już dwa razy uratował tyłek ;) Oczywiście żartuję :)))
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
    2. Przepraszam, nie podziękowałam Ci za dobre słowo :)
      ale tak to jest, jak się "kradnie" chwilkę w pracy, na odpisywanie, na blogu ;))) ciiii;)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :D

      Usuń
  3. Cudo! Wspaniała ozdoba z okazji pierwszej Komunii Świętej :-) Doskonały wzór.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, Kasiu :)
      Pozdrawiam serdecznie :)))

      Usuń
  4. Piekna chusta.Cudownie delikatna i taka jak piórko.Ogladam ten wzór i chyba się skuszę.mam zrobić prezent i ten wzór bedzie trafiony.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Zrób koniecznie tą chustę, warto ;) Będziesz z niej zadowolona :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Pięknie wygląda:) Robótki na ostatnią chwilę często wychodzą najlepiej:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu :)
      Pewnie masz rację, szkoda tylko, że ta "ostatnia chwila" jest tak koszmarnie stresująca ;) trochę to odbiera przyjemność dziergania ;)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))