Kolejny komunijny udzierg ;)

Szal w pierwszej wersji miał być zrobiony na podstawie wzoru  Spring Is Here by DROPS Design .
Zmniejszyłam go jednak o 10 oczek, bo miała być to wersja komunijna, czyli dla dziewczynki w rozmiarze troszeczkę mniejszym od damskiego "S";)
Szalo-narzutkę zrobiłam tylko oczkami prawymi, drutami nr 8 :)
Z braku posiadania choćby najmniejszej dziewczynki ;) znów moim modelem został Szczurek ;)
 Falbankę przy szyi zrobiłam na samym końcu, tym samym sposobem co falbankę na dole -  dwa rzędy *1oP, N* :D
 Łańcuszkowym sznureczkiem można zawiązać narzutkę pod szyjką ;) 
Sprawdziłam, wiązanie jest bardzo przydatne, bo dziewczynki są tak przejęte swoim świętem, że wcale nie zwracają uwagi na ubranko, a już na pewno na coś, co z uporem maniaka zsuwa się z ramionek ;)
 Oczywiście nic z powagi chwili nie dotyczy Szczurka, którego te "dziewczyńskie" wdzianko łaskocze w brodę ;)
 Szal ma około 150 cm rozpiętości i 50 cm wysokości.
Jest bardzo "mięsisty", choć zużyłam na niego tylko jeden moteczek (25g) mohairku. 
Falbankę dolną i górną oraz sznureczek zrobiłam z nowego motka.
Zrezygnowałam z blokowania szala. 
Oczka na pewno by się trochę wyrównały, ale i rozmiar by się powiększył.
 Jak widać nie uniknęłam kilku błędów.
Według opisu, środek szala znajduje się pomiędzy narzutami ;) i tak też robiłam, ale przy cieniutkiej niteczce i drutach nr 8, narzuty wychodziły ogromne :( 
Przyglądałam się gotowemu szalowi z małym niedosytem estetycznym ;)... Przerobiłam szydełkiem narzuty w łańcuszek :D i wtedy wylazło na światło dzienne nienależyte wykonanie ;) 
w dwóch miejscach zrobiłam narzuty po obu stronach robótki :(  
Łańcuszek z narzutów w lekkim zbliżeniu :)
 
Szal robi się błyskawicznie, aż miło patrzeć jak szybko przyrasta ilość rzędów :)


***
I kropka nad i...
Dolly & Dolly ;)



Rękoczyn nr 21/2015 (72)
Dane techniczne:
Wzór: Spring Is Here - zmodyfikowany ;)
Włóczka: Kid Mohair Alize - nr 55 - biały, 25g/250m.
Druty nr: 8


Komentarze

  1. Bardzo ładna narzutka i fajnie zrobiona.Pomysłowa jesteś.Model super pozował mimo łaskotek.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładnie dziękujemy :) ja i mój model :)
      Pozdrawiam serdecznie :D

      Usuń
  2. Ciekawy pomysł jeszcze takiej nie widziałam:) Brawa dla modela;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda jak babie lato:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))