Białe bolerko

Bolerko jest bieluśkie i grubiuśkie, bo wydziergane z włóczki Elian - Gerlach ;) 
Zajęło mi "aż" dwa wieczory ;)
Kiedyś znalazłam podobne bolerko w internecie, ale nie pamiętam gdzie ;) 
a szkoda, bo było bardzo ładne ;)
 Zabrałam się więc do dziergania wg własnego uznania ;)
Zrobiłam prostokąt, a po przerobieniu 50 cm, połączyłam brzegi robótki i dziergałam na okrągło ściągaczem 2/2 oczka :) 
 Zdjęcia robiłam szybciutko, ponieważ Maja, dla której to bolerko zrobiłam, była bardzo zestresowana i zaskoczona... nikt jej nie przygotował na szok ?!? ;) znaczy się pozowanie ;D
Maja jest drobniutką istotką i po przymiarce okazało się, że otwory na ręce trzeba zmniejszyć co najmniej o połowę. 
Zszyłam je tą samą włóczką.


Dane techniczne Rękoczynu nr 11/2o15 (62)
Włóczka: Elian - Gerlach (208) Biały - jakieś 2 i pół motka
Druty nr: 7
Zakończyłam szydełkiem - półsłupkami.


Komentarze

  1. Taki mały udzierg aż miło robić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Basiu, takie szybko "rosnące" robótki dają dużo radochy ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))