Nowymi drutami dokonałam kolejnego rękoczynu ;)

Małżonek Mój Osobisty nabył mi drogą zakupu...
 Zestaw drutów metalowych do łączenia w 8 rozmiarach 3,5; 4; 4,5; 5; 5,5; 6; 7; 8 mm. W komplecie 4 żyłki o długości 60; 2 x 80; 100 cm, do tego 8 końcówek na żyłki i 4 klucze łączące oraz etui na druty i żyłki.... oj;D
Paszczydło kochane mu wycałowałam, ślicznie podziękowałam 
i "natentychmiast" przerzuciłam robótkę na nowiuśkie druciki :)
Pykam sobie teraz drucikami metalowymi, ale "amelinowe" (aluminiowe) troszkę wysłużone 
schowałam w kuferku :)
 Zaczęłam robić starymi drutami...
 Skończyłam nowymi :)
 A całość wygląda tak:
Dane techniczne rękoczynu nr 44:
Druty 5,5 mm.
Zużyłam prawie 4 motki Angory Gold Pullu, włóczki będącej mieszanką akrylu, wełny, moheru z dodatkiem cekinów. Nitka posiada krótki włosek. Kolor ecru ze złotymi cekinami.
Chusta ma wymiary: 240 x 120 cm po lekkim (z braku miejsca), zblokowaniu ;)
Border chusty musiałam lekko zmodyfikować, bo szkoda było mi pruć, a przestały zgadzać mi się oczka ;) 
Chusta jest mięciutka i cieplutka a dzięki cekinom (mimo tego, że są złote), mieni się mroźnie ;)
Zostałam też obdarowana kwiatkami i koszyczkiem na jeden(!) motek ;) 
Owocowy Raj został udekorowany bitą śmietanką, ale ze względu na "pyszność" został pożarty i na sesję zdjęciową się nie załapał ;)

Komentarze

  1. Piękna chusta a drucików bardzo zazdroszczę:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry małżonek, wie co dobre , wspaniały prezent dostałaś. Chusta przepiękna, ładny wzór i wspaniałe wykonanie :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miłe słowa Drogie Panie ;) A Małżonek Mój Osobisty na pewno na brak spokoju narzekać nie może ;) no, chyba, że "wtranca" mi się pomiędzy oczka... to już inna bajka ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. pięka chusta , a te druty, to majątek:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Druty dostałam na urodziny, to nie będę przecież, Mężu Mojemu wyrzutów robiła, że rozrzutny jest ;D
      Pozdrawiam :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))