Rośnij, rośnij...

... okrąglutki ;)
Mój sweterek powoli nabiera rozmiarów :)  Na drutach mam 408 oczek w 100 okrążeniach ;) Jestem ciekawa ile rzędo-okrążeń zrobię zanim uznam, że wielkość mnie satysfakcjonuje;) 
 W motku 100 gramowym jest 440 metrów włóczki, to sporo, ale i cienko to widzę, 
bo druty czwóreczki, a i żyłeczki krótko się robi ;) 
Co prawda włóczka jest cieniowana więc praca nie jest monotonna ;) 
Miejsca na rękawki też rysują się już całkiem wyraźnie ;) 
W głowie kiełkuje mi pomysł na wykończenie dołu sweterka i mankietów w rękawach... wizja jest jeszcze osnuta mgiełką niezdecydowania, choć raczej skłania się w kierunku ażurów ;))) 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))