Niebieska bluzeczka

Niebieska bluzeczka (wizja własna);P acz wydziergana na prośbę(y) Justynki;)
Długo rezydowała na drutach, choć dół powstał dość szybko, problem miałam z wymyśleniem góry. Włóczka jest ze streczem (co widać na zdjęciach), i obawiałam się odrobinkę, że jak zrobię jakiś misterny wzór, to przy nierównomiernym rozciągnięciu dzianiny, na biuście, wyjdzie jakieś paskudztwo ;) 
 Rozwiązaniem okazała się tzw., „Pierwsza Myśl”, czyli wzór w drobne kwiatki. Wplotłam w kwiatki koraliki, modyfikując ich położenie w trakcie dziergania, tylko i wyłącznie z obawy, że mi ich zabraknie.

 Bluzeczka wykonana została z włóczki Nako comfort stretch, druty 3mm. Zużyłam 3,5 motka, włóczkę kupiłam w twojapasmanteria.pl ; koraliki w Kadoro.pl 




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))