Wielkanoc :)

Albo ja jestem tak zaawansowana wiekowo i nic nie łapię, albo nie dla mnie takie nowości internetowe... ;) grzebię i grzebię w tych ustawieniach, zmieniam, dodaję, usuwam... i nadal nie jestem zadowolona ;) 
Jeszcze kilka lat temu sama zrobiła bym kartki świąteczne i porozsyłała je pocztą elektroniczną, ku uciesze (lub nie), obdarowanych ;) a teraz? teraz nie dość, że nie bardzo mam czas, to i pomysły (nawet te genialne z założenia), jakieś inne ;) Jakaś monotematyczna się zrobiłam... wełenka, moherek, akrylik, jedwabik... właściwie to mogłam wyhaftować te kartki świąteczne :D No tak tylko trochę za późno ;P hihihi ale mam rok... do następnej Wielkanocy :)


Wesołych Świąt Wielkanocnych

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))